Translate

Monday, September 10, 2012

Jenis-jenis kerja dalam industri binaan


1. Kejuruteraan Awam
Ia melibatkan projek-projek besar serta kos yang banyak dan komplek.
 Contoh-contoh kerjanya seperti :
q  pembinaan jalanraya dan lebuhraya
q  jambatan dan jeti
q  terowong
q   pembentungan najis dan lain-lain.

2. Bangunan
 Ia melibatkan kerja-kerja  pembinaan :
q   Rumah-rumah kediaman
q  Pejabat-pejabat
q  Hotel dan resort
q  Hospital
q  Sekolah dan institusi pendidikan
q  Masjid dan lain-lain    

3. Kejuruteraan Awam berat
q    Pelantar minyak
q    Empangan sungai
q    Lapangan terbang
q    Rangkaian lebuhraya negara
Landasan keretapi dan lain-lain

1 comment:

  1. saya ingin berbagi dengan Anda semua tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya dari perusahaan pinjaman yang sangat baik dan jujur ​​​​yang terdaftar di Amerika Serikat, karena saya melamar sebagai pinjaman awal, saya butuh beberapa dokumen untuk memenuhi persyaratan mereka tetapi insya Allah saya lulus dan bekerja dengan lancar sebagai pengusaha. hubungi whatsapp: +18632310632 / pedroloanss@gmail.com untuk semua jenis bantuan keuangan seperti pinjaman dan fasilitas investasi.

    ReplyDelete